تاثیر مجتمع های تجاری تخصصی همچون مجتمع خانه مدرن پاسارگاد، در بازاریابی داخلی و خارجی

دکتر محسن ضیایی دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران در خصوص بازاریابی داخلی و خارجی در صنعت مبلمان اظهار داشت: در مقوله بازاریابی صادراتی، دو رویکرد وجود دارد، رویکرد اول بازاریابی در بازار هدف است و دوم بازاریابی با تمرکز بر زیرساخت های داخلی و ملی می باشد.

وقتی قرار است محصولات ما درکشوری دیگر عرضه شود، باید در نمایشگاه ها شرکت کرده و هزینه های سرسام آور حمل ونقل، حضور در نمایشگاه، اجاره غرفه و... را متحمل شویم و محصولات خود را برای مدت محدود و به شکل موقتی به نمایش دربیاوریم. حال اگر نمایشگاه های مدرن و قدرتمند و مجهزی مانند مجتمع خانه مدرن پاسارگاد در مشهد به یاری بیایند و تولیدکنندگان بنام در این مکان حضورداشته باشند، هزینه های بازاریابی برای ما بسیار سبک تر خواهد بود چراکه می توانیم تجار مبلمان را از کشورهای مختلف دعوت کنیم و با کمترین هزینه بیشترین نتیجه را بگیریم، این مجتمع با داشتن استانداردهای تجاری جهانی از لحاظ طراحی، کیفیت، خدمات و امور رفاهی می تواند 100 درصد نقش تعیین کننده ای در بازاریابی و رشد این صنعت ثروت آفرین داشته باشد.

 

تاریخ: 1393/09/27 16:15
بازدید: 0