استفاده ازتکنولوژی روز و تعامل با مشتریان؛ راز موفقیت صنایع چوب تولیکا

صنایع چوب و فلز تولیکا با بیش از 30 سال قدمت اکنون به برندی شناخته شده در صنعت چوب تبدیل شده است و در بیشتر شهرهای کشور علاوه بر داشتن دفتر نمایندگی، محصولات خود را عرضه کرده و مورد استقبال مشتریان قرار گرفته‌ است.

محمد عباسیان، مدیرعامل شرکت صنایع چوب و فلز تولیکا در گفتگو با ما با اشاره به تاریخچه این شرکت اظهار کرد: از سال 1350 تولیکا فعالیت خود را در زمینه اجرای دکوراسیون آغاز کرد و در سال 1379 پس از به ثبت رساندن برند تولیکا، شرکت سهامی خاص تاسیس کرد.

وی ادامه داد: ما در شرکت صنایع چوب و فلز تولیکا با خرید مدرن‌ترین وسایل و ادوات روز دنیا، تولید صنعتی خود را رونق بخشیدیم و علاوه بر تولید محصولات چوبی و دکوراسیون داخلی به صورت سفارشی، اقدام به تولید انبوه این محصولات با سیستم فلت پک و قابلیت مونتاژ با بالاترین کیفیت کردیم.

عباسیان در خصوص تعداد شعب صنایع چوب و فلز تولیکا اذعان کرد: این شرکت در بیش از 10 شهر بزرگ ایران دارای نمایندگی است و محصولات خود را به بیشتر شهرهای کشور عرضه می‌کند.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب تولیکا با اشاره به قدمت این برند درباره راز ماندگاری و موفقیت شرکت در بازار کار گفت: داشتن بیش از 30 سال تجربه، استفاده از ماشین‌آلات، تکیه بر دانش نیروهای متخصص، داشتن منشور رفتاری با مشتری، کیفیت محصولات و قیمت مناسب از خصوصیاتی است که تولیکا را امروز به عنوان یک برند شناخته شده در صنعت چوب و مبلمان و دکوراسیون مطرح ساخته است.

عباسیان درباره فرصت‌های شغلی و زمینه اشتغالی که صنایع چوب برای جامعه ایجاد می‌کند، همچنین گفت: در صورت حمایت سازمان‌ها و نهادهای دولتی می‌توان با ایجاد بسترهای مناسب برای صادرات فضا را برای تولیدکنندگان صنایع چوب فراهم و بازار خوبی را برای آن‌ها ایجاد کرد چرا که با ظرفیتی که صنایع چوب کشور دارد، ایران می‌تواند یکی از صادرکنندگان صنعت چوب به کشورهای خلیج فارس و کشورهای همسایه باشد.

به گفته مدیرعامل شرکت صنایع چوب و فلز تولیکا، این شرکت برای110 نفر به صورت مستقیم و 120 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

عباسیان در ادامه به شکل‌گیری مجتمع‌های تخصصی در دنیا اشاره کرد و در خصوص مجتمع تخصصی خانه مدرن پاسارگاد نیز اظهار کرد: راه‌‌اندازی این مجتمع می‌تواند ضمن ارتقای کیفیت محصولات، خدمات به مشتریان و رقابت سالم بین تولیدکنندگان و وارد کنندگان، بستر مناسبی را برای صادرات این محصولات به کشورهای همسایه ایجاد کند و در نهایت این مهم منجر به اشتغال زایی در شهر مقدس مشهد خواهد شد.

 

تاریخ: 1393/09/26 16:15
بازدید: 0